آموزش طراحي سايت
اموزش ساخت وطراحي سايت

استراتژي بهينه سازي موتور جستجو شما را مي توان به دو دسته تقسيم كرد: سئوي داخلي و سئوي خارج از صفحه. هر دو براي موفقيت يك كمپين سئو بسيار مهم هستند، اما از طرف‌هاي كاملاً متفاوتي از حصار هستند.

سئو در صفحه بر بهينه سازي بخش هايي از وب سايت شما كه تحت كنترل شما هستند تمركز دارد، در حالي كه سئو خارج از صفحه بر افزايش اعتبار دامنه شما با ايجاد محتوا و كسب بازخورد از ساير وب سايت ها تمركز دارد. براي درك بيشتر تفاوت بين اين دو، بايد در سطح پايه نحوه عملكرد الگوريتم هاي موتورهاي جستجو را درك كنيد. بيا بشكنيمش سئو چيست

دو سطل اصلي وجود دارد كه موتورهاي جستجو هنگام ارزيابي سايت شما در مقايسه با ساير سايت هاي وب به آنها نگاه مي كنند.

سئو در يك صفحه به آنچه سايت شما (يا صفحه شما) مربوط مي شود نگاه مي كند.
سئوي خارج از صفحه به ميزان معتبر و محبوبيت سايت شما نگاه مي كند
به عبارت ساده، رتبه شما تا حد زيادي توسط عوامل موجود در صفحه تعيين مي شود، در حالي كه رتبه شما در نتايج جستجو تا حد زيادي توسط عوامل خارج از صفحه تعيين مي شود.

نمودار اثربخشي سئو
سئو در يك صفحه چيست؟
سئو در يك صفحه (همچنين به عنوان سئو در يك سايت شناخته مي شود) عمل بهينه سازي بخش هاي مختلف وب سايت شما است كه بر رتبه بندي موتور جستجوي شما تأثير مي گذارد. جايي كه وب سايت شما در صفحات نتايج موتورهاي جستجو ظاهر مي شود توسط تعدادي از عوامل رتبه بندي، از جمله دسترسي به سايت، سرعت صفحه، محتواي بهينه شده، كلمات كليدي، برچسب هاي عنوان و موارد ديگر تعيين مي شود. سئو در يك صفحه در مورد بهينه سازي مواردي است كه بر روي آنها كنترل داريد و مي توانيد در وب سايت خود تغيير دهيد.

چك ليست سئو در صفحه:
چگونه مطمئن شويم كه تاكتيك هاي سئوي شما در صفحه آماده هستند؟ در اينجا يك چك ليست مفيد براي بهينه سازي در سايت وجود دارد كه مي تواند به شما در تنظيم استراتژي خود كمك كند.

چك ليست سئو در صفحه
برچسب هاي عنوان
كلمات كليدي مورد نظر خود را در تگ عنوان در هر صفحه از سايت خود قرار دهيد. بهترين شيوه هاي بسياري وجود دارد كه بخشي از يك برچسب عنوان موثر است.

برچسب‌هاي عنوان خود را به 55 تا 60 كاراكتر (از جمله فاصله) محدود كنيد
روي كلمه كليدي نزديكتر به ابتداي عنوان كليك كنيد (فقط اگر طبيعي به نظر برسد)
كلمات كليدي خود را پر نكنيد
علامت را در انتهاي برچسب عنوان قرار دهيد كه با يك نوار جدا شده است (|)
مثال: " SEO Chicago | ساحل سوم ديجيتال”
سرفصل ها (H1)
عناوين معمولاً بزرگترين كلمات در يك صفحه هستند، به همين دليل است كه موتورهاي جستجو كمي بيشتر از يك كپي از صفحه ديگر شما به آنها وزن مي دهند. ايده خوبي است كه از كلمات كليدي هدفمند خود در عنوان هر صفحه وب استفاده كنيد، اما مطمئن شويد كه محتواي عالي را در صفحه خود منعكس مي كنيد.

اطمينان حاصل كنيد كه H1 شما به يك در هر صفحه محدود مي شود، تمام سرصفحه هاي ديگر H2 يا H3 هستند

ساختار URL
در صورت امكان كلمات كليدي را در URL هاي خود قرار دهيد. با اين حال، همه URL هاي فعلي خود را فقط براي داشتن كلمات كليدي در آنها تغيير ندهيد. شما نبايد URL هاي قديمي را تغيير دهيد، مگر اينكه قصد داريد URL هاي قديمي خود را به آدرس هاي جديد هدايت كنيد. قبل از انجام اين كار با يك متخصص مشورت كنيد.

دايركتوري ها و پوشه هاي خود را به گونه اي علامت گذاري كنيد كه براي كاربران منطقي باشد
كلمات كليدي را در URL خود بيش از يك بار تكرار نكنيد. كلمات كليدي هستند
مفيد است، اما زياده روي در آن بر تجربه كاربر تأثير مي گذارد.
مثال: / بهترين-جوراب-مقايسه-بهترين-جوراب-بهترين-جوراب؟
URL ها را تا حد امكان كوتاه نگه داريد
متن جايگزين براي تصاوير
هر سيستم مديريت محتوا بايد به شما اين امكان را بدهد كه چيزي به نام "متن جايگزين" را به تمام تصاوير وب سايت خود اضافه كنيد. اين متن براي بازديدكنندگان عادي قابل مشاهده نيست - متن جايگزين در واقع توسط نرم افزارهاي صفحه خوان براي كمك به كاربران نابيناي اينترنت براي درك محتواي تصاوير شما استفاده مي شود. موتورهاي جستجو تصاوير را به روشي مشابه مي خزند، بنابراين قرار دادن برخي كلمات كليدي مرتبط در حين توصيف دقيق تصوير به موتورهاي جستجو كمك مي كند تا محتواي صفحه شما را درك كنند.

نوشتن ويژگي alt براي هر تصوير، وب سايت شما را مطابق با WCAG (دستورالعمل هاي دسترسي به محتواي وب) حفظ مي كند. هنگام نوشتن متن جايگزين به نكات زير توجه كنيد:

تصوير را با جزئيات در 8-10 كلمه توصيف كنيد
كلمه كليدي مورد نظر خود را در جايي كه طبيعي ترين به نظر مي رسد وارد كنيد
در صورت لزوم، يك مكان ياب جغرافيايي (مثلاً شيكاگو) را وارد كنيد.
بارگذاري سريع صفحات يا سرعت بارگذاري صفحات
گوگل مي خواهد به كاربرانش كمك كند تا آنچه را كه به دنبال آن هستند در اسرع وقت پيدا كنند تا بهترين تجربه كاربري را ارائه دهند. بنابراين، بهينه‌سازي صفحات براي بارگذاري سريع‌تر به رتبه‌بندي سايت شما در نتايج جستجو كمك مي‌كند.

گوگل ابزاري به نام PageSpeed ​​Insights دارد،

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۴ دى ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۱۹:۳۱ ] [ bahaaldin ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

اموزش ساخت وطراحي سايت-اموزش ساخت وطراحي سايت-اموزش ساخت وطراحي سايت-اموزش ساخت وطراحي سايت-اموزش ساخت وطراحي سايت-اموزش ساخت وطراحي سايت-اموزش ساخت وطراحي سايت-
نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی