آموزش طراحي سايت اموزش ساخت وطراحي سايت
|
من مي خواهم يك فرمول بسيار عالي بگويم كه فقط با 3 جمله مي توانيد يك تبليغ بسيار موثر براي هر محصول دلخواه ايجاد كنيد. ابتدا جدولي مي كشيم كه قسمت مناسب قبل از خريد محصول است و قسمت چپ بعد از خريد محصول است.
قبل و بعد از خريد درباره ميكروفون: اولين جمله "ارتقاء درس هاي خود از كيفيت WhatsApp به استوديو" است كه فني است. از نظر احساسي ، وقتي شخصي يك ميكروفون حرفه اي مي خرد ، مي توانيم در مورد احساس آن شخص در مقايسه با ميكروفون تلفن همراه يا ميكروفون يقه معمولي فكر كنيم. شايد فرد احساس غرور ، اعتماد به نفس و .. بنابراين مي توانيد بگوييد: "از اين پس صدا و تصوير خود را با اطمينان زياد ضبط كنيد ، زيرا مطمئن هستيد كه نتيجه به همان اندازه ضعيف و مشكل ساز نخواهد شد." شايد مهمتر از دو مورد فوق جنبه اجتماعي آن باشد. يعني هركسي در خريدهاي خود ، براي آنها مهم است كه ديگران چه فكر مي كنند و چه خواهند ديد ، آيا ديگران شخص بالاتري و حرفه اي را خواهند ديد يا نه؟ از نظر اجتماعي ، مي توانيد بگوييد: "با خريد اين ميكروفون و استفاده از آن در فيلم هاي خود ، فردي بسيار حرفه اي خواهيد شد." "همه مي دانند كه شما صداي خود را حرفه اي مي كنيد." به عبارت ديگر ، ما تصويري را در ذهن شخص ايجاد مي كنيم كه شخص اين ميكروفون را براي ضبط صداهاي خوب در دنياي خود نمي خريد ، بلكه آن را مي خرد تا ديگران بتوانند اين شخص را در فيلم هاي خود در اينستاگرام و در محيطي حرفه اي در نظر بگيرند. كه او استفاده مي كند از كجا استفاده كنيم؟ بنابراين مي توانيم كل جمله را بگوييم. به عنوان مثال ، قبلاً و بعد از خريد چگونه بوديد يا فقط مي توانيد نتايج را بگوييد. يعني خريد اين ميكروفون ، ضبط صداها در استوديو ، آموزش خود را با اطمينان بيشتري ضبط كنيد و در اينستاگرام و رسانه ها به عنوان يك حرفه اي ديده شويد. اميدوارم از اين آموزش كوتاه لذت برده باشيد. تبليغات يكي از مهمترين مهارتهاي يك كارآفرين است.
امتیاز:
بازدید:
|
|
[قالب وبلاگ : سایت آریا] [Weblog Themes By : sitearia.ir] |