آموزش طراحي سايت
اموزش ساخت وطراحي سايت



سلام دوستان. فرض كنيد مي خواهيد يك تبليغ ميكروفوني ايجاد كرده و آن را در رسانه هاي اجتماعي ارسال كنيد. اما نمي توانيد به اندازه يك صفحه محصول اطلاعاتي را بيان كنيد ، زيرا هيچ كس نمي تواند منتظر شنيدن اين كلمات در رسانه هاي اجتماعي باشد.

من مي خواهم يك فرمول بسيار عالي بگويم كه فقط با 3 جمله مي توانيد يك تبليغ بسيار موثر براي هر محصول دلخواه ايجاد كنيد.

ابتدا جدولي مي كشيم كه قسمت مناسب قبل از خريد محصول است و قسمت چپ بعد از خريد محصول است.

 

قبل و بعد از خريد
فقط كافي است اين جملات را پر كنيد. آنچه شخص قبل از خريد محصول نداشت ، آنچه بعد از آن دريافت كرد ، از نظر احساسي چه چيزي مي تواند به دست آورد ، كه قبلاً نداشت ، و همچنين از نظر اجتماعي ، يعني اگر بتواند كالاي خوب بيشتري بدست آورد ، مي تواند با ديگران انجام دهد. اعتبار يا وضعيت؟ بودن.

درباره ميكروفون: اولين جمله "ارتقاء درس هاي خود از كيفيت WhatsApp به استوديو" است كه فني است.

از نظر احساسي ، وقتي شخصي يك ميكروفون حرفه اي مي خرد ، مي توانيم در مورد احساس آن شخص در مقايسه با ميكروفون تلفن همراه يا ميكروفون يقه معمولي فكر كنيم. شايد فرد احساس غرور ، اعتماد به نفس و ..

بنابراين مي توانيد بگوييد: "از اين پس صدا و تصوير خود را با اطمينان زياد ضبط كنيد ، زيرا مطمئن هستيد كه نتيجه به همان اندازه ضعيف و مشكل ساز نخواهد شد."

شايد مهمتر از دو مورد فوق جنبه اجتماعي آن باشد. يعني هركسي در خريدهاي خود ، براي آنها مهم است كه ديگران چه فكر مي كنند و چه خواهند ديد ، آيا ديگران شخص بالاتري و حرفه اي را خواهند ديد يا نه؟

از نظر اجتماعي ، مي توانيد بگوييد: "با خريد اين ميكروفون و استفاده از آن در فيلم هاي خود ، فردي بسيار حرفه اي خواهيد شد." "همه مي دانند كه شما صداي خود را حرفه اي مي كنيد."

به عبارت ديگر ، ما تصويري را در ذهن شخص ايجاد مي كنيم كه شخص اين ميكروفون را براي ضبط صداهاي خوب در دنياي خود نمي خريد ، بلكه آن را مي خرد تا ديگران بتوانند اين شخص را در فيلم هاي خود در اينستاگرام و در محيطي حرفه اي در نظر بگيرند. كه او استفاده مي كند

از كجا استفاده كنيم؟
اين يك فرمول عالي براي تبليغات است ، به ويژه هنگامي كه مجبور هستيد خيلي كوتاه صحبت كنيد و نمي توانيد توضيحات زيادي بدهيد. شما مي توانيد كار را فقط در سه جمله انجام دهيد: وضعيت فني ، احساسي و اجتماعي فرد قبل از خريد محصول چگونه است و بعد از آن وضعيت او چگونه است؟

بنابراين مي توانيم كل جمله را بگوييم. به عنوان مثال ، قبلاً و بعد از خريد چگونه بوديد يا فقط مي توانيد نتايج را بگوييد. يعني خريد اين ميكروفون ، ضبط صداها در استوديو ، آموزش خود را با اطمينان بيشتري ضبط كنيد و در اينستاگرام و رسانه ها به عنوان يك حرفه اي ديده شويد.

اميدوارم از اين آموزش كوتاه لذت برده باشيد. تبليغات يكي از مهمترين مهارتهاي يك كارآفرين است.

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۹ مهر ۱۴۰۰ ] [ ۰۸:۵۶:۴۳ ] [ bahaaldin ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

اموزش ساخت وطراحي سايت-اموزش ساخت وطراحي سايت-اموزش ساخت وطراحي سايت-اموزش ساخت وطراحي سايت-اموزش ساخت وطراحي سايت-اموزش ساخت وطراحي سايت-اموزش ساخت وطراحي سايت-
نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی