آموزش طراحي سايت
اموزش ساخت وطراحي سايت

در اين ويدئو مي خواهم در مورد چگونگي ايجاد يك كمپين بازاريابي خوب صحبت كنم و اين كمپين فروش ما را افزايش مي دهد. اگر با مفهوم كمپين آشنايي نداريد ، من در زير توضيح مي دهم و دقيقاً مي فهمم كه كمپين بازاريابي چيست و چگونه مي توانيم از آن براي موفقيت بيشتر در فروش استفاده كنيم.

 

كمپين چيست؟
مجموعه اي از عمليات بازاريابي براي دستيابي به يك هدف خاص ، كمپين ناميده مي شود. هر مرحله از كمپين يك آگهي است كه در يك مجله منتشر مي شود ، يا ايميلي كه ما ارسال مي كنيم ، يا شايد يك پيام متني است كه براي كساني كه به يك موضوع خاص علاقه مند هستند ارسال مي كنيم. مي توان گفت كه كل كمپين را مي توان از طريق يك محيط انجام داد. اين بدان معناست كه تمام مراحل كمپين مي تواند فقط از طريق ايميل يا فقط از طريق پيام كوتاه يا روشهاي ديگر باشد.

 

چرا از كمپين استفاده مي كنيم؟
تبليغات را مي توان به بردارها تشبيه كرد ، هر كدام در جهت متفاوتي ، اما اگر همه تبليغاتي را كه ايجاد مي كنيم ، يا همه رسانه هايي كه استفاده مي كنيم ، تراز كنيم و هر يك از آنها به تصميم گيري و خريد خريداران كمك كند. بله ، مي توان گفت كه ما يك كمپين ايجاد كرده ايم.

بنابراين اين يك كمپين تبليغاتي يا يك ايميل واحد نيست كه ما ارسال مي كنيم. بلكه مجموعه اي است كه مخاطب را متقاعد مي كند تا در نهايت اقدام مورد نظر را انجام دهد. اين اقدام معمولاً خريد است ، يعني ما مخاطبان را تشويق مي كنيم تا از ما خريد كنند.

 

يك اصل مهم در بازاريابي!
اگر فروش چندان خوبي نداريد ، شايد تنها دليل آن چيزي باشد كه ما در حال حاضر در مورد آن صحبت مي كنيم ، و اگر از اين اصل در بازاريابي پيروي كنيد و در اصل از اين اصل در بازاريابي استقبال كنيد ، مي توانيد فروش بسيار بيشتر و بيشتري داشته باشيد.

اين اصل مي گويد: "به افراد علاقه مند پيشنهاد دهيد زماني كه آنها كاملاً آماده خريد يا آماده خريد هستند."

بنابراين اشتباه بزرگ ما در بازاريابي اين است كه از مخاطب مي خواهيم زماني كه آمادگي كامل را ندارد خريد كند تا در آن لحظه خريد خود را انجام ندهد.

اين سال پيش مي آيد كه زمان آن كي است؟ آمادگي كامل يعني چه؟ و براي آمادگي كامل مخاطب و خريد خود بايد به چه نكاتي توجه كنيم؟

 

دو معيار اصلي
تنها دو معيار كليدي بسيار مهم وجود دارد كه نشان مي دهد آيا مخاطب آماده خريد است يا خير.

معيار اول علاقه مخاطب است و معيار دوم اعتماد آنهاست. بنابراين وقتي مي توانيم بگوييم كه شخص كاملاً آماده است و مي تواند خريدي انجام دهد كه باعث شده فرد آنقدر به محصول علاقه مند باشد كه شخص واقعاً مي خواهد محصول ما را داشته باشد و حتي روياي داشتن آن را دارد. او علاوه بر نشان دادن علاقه زياد ، به ما به عنوان يك صاحب مشاغل ، صاحب برند يا حتي فروشنده اعتماد زيادي دارد.

بنابراين ، هدف كمپين افزايش دو شاخص كليدي در مخاطب با مجموعه عمليات و تبليغاتي است كه انجام مي دهيم. عامل اول علاقه ، يعني علاقه به محصولي است كه مي خواهيم بفروشيم و عامل دوم اعتماد به ماست. اگر بتوانيم علاقه و اعتماد را به حدي برانگيزيم كه مخاطب يا خريدار احتمالي در اين دو مورد مشكلي يا ترديدي نداشته باشد ، به اين معني است كه مخاطب علاقه كامل دارد و به ما اعتماد كامل دارد ، در اين مرحله ، اگر خريدي به او بدهيم. پيشنهاد ، احتمال پذيرش بسيار زياد است و البته ما مي توانيم فروش بسيار بيشتري داشته باشيم.

بنابراين تعريف ديگر از كمپين اين است كه كمپين همه كارهايي است كه ما در بازاريابي انجام مي دهيم تا علاقه افراد را افزايش داده و اعتماد آنها را افزايش دهيم. هنگامي كه اين دو مورد اتفاق افتاد ، ما در آخرين قسمت كمپين خريد را پيشنهاد مي كنيم.

با اين توضيح ، احتمالاً متوجه شده ايد كه اكثر تبليغاتي كه مشاهده مي كنيد اصلا كمپين نيستند. اين بدان معناست كه در صورت عدم علاقه كافي به اين محصول و عدم اطمينان كافي از فروشنده ، ناگهان از شما خواسته مي شود خريد كنيد. اگر اين دو معيار در نظر گرفته شود ، فروش كار بسيار ساده تر است.

 

ايجاد علاقه
چگونه مي توانيم علاقه مردم به خدمات و محصولات را افزايش دهيم؟

 

1. انتظار بازاريابي داشته باشيد
انتظار بازاريابي حداقل اعلام اطلاعات مربوط به خدمات يا محصول به مخاطبان است و مخاطبان منتظر دريافت اطلاعات بيشتر هستند. وقتي مخاطب كنجكاو است و منتظر اطلاعات بيشتر است ، علاقه ناخودآگاه فرد به موضوع بسيار زياد مي شود. از اين ايده در تبليغات و تابلوهاي تبليغاتي استفاده مي شود. حتما تابلوهاي تبليغاتي را ديده ايد كه دقيقاً نمي گويند محصول چيست و جزئيات آن چيست يا تمام پارامترهاي لازم براي تصميم خريد را نمي گويند و اين اطلاعات در طول زمان تكميل مي شود تا همه محتوا مشخص شود و فرد بتواند تصميم بگيريد كه آيا اين محصول را بخريد يا خير.

وقتي مي خواهيم كتابي منتشر كنيم ، قبل از چاپ كتاب بايد بارها به شخص اطلاع دهيم كه كتاب چاپ مي شود و بسيار جالب است كه اين توضيحات در اين كتاب وجود دارد و اين موارد باعث مي شود مردم منتظر بمانند يا اطلاعات بيشتري در مورد اين محصول يا خدمات يا ارائه خود محصول به طوري كه بتوانند آن را خريداري كنند.

همه بهترين فروش phi

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۹ مهر ۱۴۰۰ ] [ ۰۸:۵۷:۴۱ ] [ bahaaldin ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

اموزش ساخت وطراحي سايت-اموزش ساخت وطراحي سايت-اموزش ساخت وطراحي سايت-اموزش ساخت وطراحي سايت-اموزش ساخت وطراحي سايت-اموزش ساخت وطراحي سايت-اموزش ساخت وطراحي سايت-
نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی