آموزش طراحي سايت اموزش ساخت وطراحي سايت
|
در اين ويدئو مي خواهم در مورد چگونگي ايجاد يك كمپين بازاريابي خوب صحبت كنم و اين كمپين فروش ما را افزايش مي دهد. اگر با مفهوم كمپين آشنايي نداريد ، من در زير توضيح مي دهم و دقيقاً مي فهمم كه كمپين بازاريابي چيست و چگونه مي توانيم از آن براي موفقيت بيشتر در فروش استفاده كنيم.
كمپين چيست؟
چرا از كمپين استفاده مي كنيم؟ بنابراين اين يك كمپين تبليغاتي يا يك ايميل واحد نيست كه ما ارسال مي كنيم. بلكه مجموعه اي است كه مخاطب را متقاعد مي كند تا در نهايت اقدام مورد نظر را انجام دهد. اين اقدام معمولاً خريد است ، يعني ما مخاطبان را تشويق مي كنيم تا از ما خريد كنند.
يك اصل مهم در بازاريابي! اين اصل مي گويد: "به افراد علاقه مند پيشنهاد دهيد زماني كه آنها كاملاً آماده خريد يا آماده خريد هستند." بنابراين اشتباه بزرگ ما در بازاريابي اين است كه از مخاطب مي خواهيم زماني كه آمادگي كامل را ندارد خريد كند تا در آن لحظه خريد خود را انجام ندهد. اين سال پيش مي آيد كه زمان آن كي است؟ آمادگي كامل يعني چه؟ و براي آمادگي كامل مخاطب و خريد خود بايد به چه نكاتي توجه كنيم؟
دو معيار اصلي معيار اول علاقه مخاطب است و معيار دوم اعتماد آنهاست. بنابراين وقتي مي توانيم بگوييم كه شخص كاملاً آماده است و مي تواند خريدي انجام دهد كه باعث شده فرد آنقدر به محصول علاقه مند باشد كه شخص واقعاً مي خواهد محصول ما را داشته باشد و حتي روياي داشتن آن را دارد. او علاوه بر نشان دادن علاقه زياد ، به ما به عنوان يك صاحب مشاغل ، صاحب برند يا حتي فروشنده اعتماد زيادي دارد. بنابراين ، هدف كمپين افزايش دو شاخص كليدي در مخاطب با مجموعه عمليات و تبليغاتي است كه انجام مي دهيم. عامل اول علاقه ، يعني علاقه به محصولي است كه مي خواهيم بفروشيم و عامل دوم اعتماد به ماست. اگر بتوانيم علاقه و اعتماد را به حدي برانگيزيم كه مخاطب يا خريدار احتمالي در اين دو مورد مشكلي يا ترديدي نداشته باشد ، به اين معني است كه مخاطب علاقه كامل دارد و به ما اعتماد كامل دارد ، در اين مرحله ، اگر خريدي به او بدهيم. پيشنهاد ، احتمال پذيرش بسيار زياد است و البته ما مي توانيم فروش بسيار بيشتري داشته باشيم. بنابراين تعريف ديگر از كمپين اين است كه كمپين همه كارهايي است كه ما در بازاريابي انجام مي دهيم تا علاقه افراد را افزايش داده و اعتماد آنها را افزايش دهيم. هنگامي كه اين دو مورد اتفاق افتاد ، ما در آخرين قسمت كمپين خريد را پيشنهاد مي كنيم. با اين توضيح ، احتمالاً متوجه شده ايد كه اكثر تبليغاتي كه مشاهده مي كنيد اصلا كمپين نيستند. اين بدان معناست كه در صورت عدم علاقه كافي به اين محصول و عدم اطمينان كافي از فروشنده ، ناگهان از شما خواسته مي شود خريد كنيد. اگر اين دو معيار در نظر گرفته شود ، فروش كار بسيار ساده تر است.
ايجاد علاقه
1. انتظار بازاريابي داشته باشيد وقتي مي خواهيم كتابي منتشر كنيم ، قبل از چاپ كتاب بايد بارها به شخص اطلاع دهيم كه كتاب چاپ مي شود و بسيار جالب است كه اين توضيحات در اين كتاب وجود دارد و اين موارد باعث مي شود مردم منتظر بمانند يا اطلاعات بيشتري در مورد اين محصول يا خدمات يا ارائه خود محصول به طوري كه بتوانند آن را خريداري كنند. همه بهترين فروش phi
امتیاز:
بازدید:
|
|
[قالب وبلاگ : سایت آریا] [Weblog Themes By : sitearia.ir] |